۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵

مدیرکل دامپزشکی خوزستان خبر داد؛

نظارت ۸۰ اکیپ دامپزشکی خوزستان در ایام ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳

نظارت ۸۰ اکیپ دامپزشکی خوزستان در ایام ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳

اهواز- مدیرکل دامپزشکی خوزستان از نظارت ۸۰ اکیپ نظارتی و بهداشتی دامپزشکی استان در ایام ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عسکری فرد پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از نظارت ۸۰ اکیپ نظارتی و بهداشتی دامپزشکی خوزستان در ایام ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: این طرح بر اساس ابلاغ و دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور به مدت ۳۳ روز از ۱۹ اسفندماه آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه طرح یادشده به منظور اطمینان از تأمین فرآورده‌های خام دامی و بهداشتی در ماه رمضان و ایام نوروز اجرا می‌شود، گفت: بیش از ۲۲۵ نفر از دامپزشکان و کارشناسان دامپزشکی خوزستان در قالب ۸۰ گروه (اکیپ) ثابت و سیار در این طرح شرکت می‌کنند.

وی در خصوص نحوه فعالیت این اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی خوزستان گفت: اکیپ‌های دامپزشکی در ایام تعطیل و غیر تعطیل در ۲ نوبت کاری صبح و بعدازظهر به طور پیوسته و تمام وقت، در سطح استان فعال هستند تا به صورت مضاعف کار نظارت بهداشتی را برای مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام دهند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان افزود: عوامل اجرایی دامپزشکی استان ضمن بازدید و نظارت بهداشتی بر فعالیت مراکز مورد نظر در صورتی که با موارد غیربهداشتی برخورد کنند، متخلفان را به مرجع قضائی معرفی و با افراد متخلف برخورد خواهند کرد.

عسکری فرد تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اماکن عرضه مانند عرضه گوشت قرمز بدون برچسب شناسنامه لاشه و عرضه مرغ قطعه بندی شده فاقد هویت، آن را به شماره ۰۶۱-۳۳۳۶۱۳۵۳ دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی خوزستان اطلاع دهند.

کد خبر 6050143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha